Monday, February 22, 2010

ကမၻာမိုးေျမကိုျပဳျပင္စီရင္ေသာအရွင္မရွိဟူ၍ ယူေသာသူတို႔ကို ျပျခင္းအေၾကာင္း။

ဤကမၻာမိုးေျမႏွင့္ ခပ္သိမ္းေသာ အရာတို႔ကို ဖန္ဆင္းေသာ၊ စီရင္ျပဳျပင္ေသာအရွင္မရွိဟု ယူဆေသာ အယူ၀ါဒသည္၊ ယခုရွင္၊ လူ၊ ရဟန္းတို႔သာလွ်င္ ယူဆၾကသည္မဟုတ္။ ေရွးေရွး အထက္ကပင္၎ အယူကို ယူေသာသူတို႔အမ်ားရွိၾကေလသည္။  ထိုကဲ့သို႔ေသာ အယူကို ပိဋကတ္ကျပဆိုသည္မွာ အေဟတုကဒိဌိဟူ၍ အဂၤုတၱရအဌကထာ၊ အဂၤုတၱရဧကနိပါတ္၊ မိစၧာဒိဌိသုတ္အဖြင့္တြင္ ျပဆိုသည္။ ျပဆိုေသာ ပါဠိကို ေဖၚျပဦးမည္။ ။ နတၳိအယံေလာေကာ၊ နတၳိေဟတုကပစၥေယာ၊ သတၱနံ၀ိသုဒၶိယာ၊ သံကိေလသာယ၊ အေဟတုက ဒိဌိယာနာမ။ ။ျမန္မာလိုျပန္ရလွ်င္။ ။အယံေလာေကာ၊ ဤေလာက၌၊ နတၳိ၊ ျပဳျပင္စီရင္ေသာသူမရွိ။ သတၱာနံ၊ သတၱ၀ါတို႔ကိုလည္း၊ သံကိေလသာယ၊ ပူပန္ဆင္းရဲေစျခင္းငွါ၎။ ၀ိသုဒၶိယာ၊ သန္႔ရွင္းျဖဴစင္ေစျခင္းငွါ၎၊ နတၳိေဟတုနတၳပစၥေယာ၊ အက်ိဳးအေၾကာင္းတို႔ကို ျပဳျပင္စီရင္ေသာအရွင္မရွိဟု ယူျခင္းသည္။ အေဟတုကဒိဌိယာနာမ၊ အေဟတုကဒိဌိမည္ကုန္၏။ ။ အဓိပၸါယ္ကား ဤကမၻာမိုးေျမႏွင့္ ခပ္သိမ္းေသာ ေလာကဓါတ္တို႔ကို ျပဳျပင္စီရင္ေသာ အရွင္မရွိဟု ယူျခင္း၊ ထိုေလာကဓါတ္ေပၚ၌ ရွိေသာ သတၱ၀ါပုဂၢိဳလ္တို႔ကို ညစ္ညဴးေစျခင္းငွါ၎၊ သန္႔ရွင္းေစျခင္းငွါ၎။ ျပဳျပင္စီရင္ေသာ အရွင္မရွိဟု ယူျခင္း။ ထိုကဲ့သို႔ေသာ ယူျခင္းကို အေဟတုကမိစၧာဒိဌိဟူ၍ ေခၚဆိုသည္။ ဤကား ပိဋကတ္က်မ္းလာ စကားေတာ္ပင္ျဖစ္သတည္း။

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More