Monday, February 22, 2010
Gospel for ALL
ပရမတၳနိယာမျဖစ္ေတာ္မူေသာ ေလာကုတၱရာ၏ ဘုရင္ ထာ၀ရျမတ္စြာဘုရားသခင္ကို၊ လူတို႔သည္ မျမင္မသိႏိုင္ေအာင္၊ အဘယ္အရာအားျဖင့္ ကြယ္ကာ၍ေနပါသနည္းဆိုလွ်င္၊ သမုတိပညာတ္အားျဖင့္ လူတို႔ေခၚေ၀ၚသမုတ္အပ္ေသာ ရုပ္ဘုရားအေပါင္းတို႔ႏွင့္ မာရ္နတ္သည္ ကြယ္ကာထားေသာေၾကာင့္ မျမင္ႏိုင္ေအာင္ျဖစ္သတည္း။ ၎ရုပ္ဘုရား အေပါင္းတို႔ကို ဖယ္ရွားစြန္႔ပစ္၍၊ ဥာဏစကၡဳျဖင့္ ၾကည့္ရႈလွ်င္၊ လူတို႔ကို အပါယ္ငရဲေဘးမွ ကယ္လြတ္ေတာ္မူေသာ ဘုရားကိုျမင္ေပလိမ့္မည္။ လူတို႔ကို အပါယ္ငရဲေဘးမွ ကြယ္လြတ္ေတာ္မူေသာ နိယာမဓမၼ ျဖစ္ေတာ္မူေသာ ဧ၀ံေဂလိ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ရာျဖစ္ေသာ မဂၤလာတရားကို ၊ အဘယ္အရာအားျဖင့္ ကြယ္ပါသနည္းဆိုေသာ္၊ လူအေပါင္းတို႔ကို အပါယ္ငရဲ၌ နစ္ျမဳပ္ေသေစေအာင္၊ မာရ္နတ္သည္ သုတ္၀တၳဳနိပါတ္ပညာတ္တရားတို႔ႏွင့္ ကြယ္ကာထားေသာေၾကာင့္၊ မျမင္ႏိုင္ေအာင္ျဖစ္ေလသည္။ ၎သုတ္၀တၳဳနိပါတ္ပညာတ္တရားတို႔ကို ဖယ္ရွားစြန္႔ပယ္၍ၾကည့္လွ်င္၊နိယာမဓမၼပရမတၳျဖစ္ေသာ ဧ၀ံေဂလိ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္၊ အပါယ္ငရဲမွ ကယ္လြတ္ႏိုင္ေသာ မဂၤလာတရားစစ္ကို ျမင္ေပလိမ့္မည္။ လူတို႔၏ အတြင္းစိတ္ႏွလံုးကို သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေစေအာင္ ျပဳျပင္ေတာ္မူေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္အတြင္း ပရမတၳသံဃာကို လူတို႔မျမင္ႏိုင္ေအာင္၊ အဘယ္အရာမ်ားက ကြယ္ကာပါသနည္းဆိုေသာ္။ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟႏွင့္တကြ တစ္ေထာင့္ငါးရာ ကိေလသာတို႔ျဖင့္ ျခံရံလွ်က္၊ ကာမစိတ္ ၅၄ ပါးတို႔ႏွင့္အျပည့္ရွိသည့္ သမုတိ ပညာတ္ျဖစ္ကုန္ေသာ ဘုန္းၾကီး၊ ရဟန္းတို႔ႏွင့္တကြ မာရ္နတ္သည္ ကြယ္ကာ၍ ထားျခင္းအားျဖင့္၊ လူတို႔မျမင္ႏိုင္ေအာင္ျဖစ္သတည္း။ ထို႔ေၾကာင့္ သမုတိ ပညာတ္ျဖစ္ကုန္ေသာ ဘုန္းႀကီး၊ ရဟန္းတို႔ကို စြန္႔ပစ္ဖယ္ရွား၍၊ ညာဏစကၡဳျဖင့္ ၾကည့္ရႈလွ်င္၊ နိယာမ ပရမတၳျဖစ္ေသာ သန္႔ရွင္းေတာ္မူေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္အတြင္း သံဃာကို ျမင္ေပလိမ့္မည္။ ၀ိညာဥ္ေတာ္ သံဃာေတာ္ အစစ္အမွန္တို႔ကို၊ အယ္ပုဂၢိဳလ္တို႔သာလွ်င္၊ သိျမင္ႏိုင္သနည္းဆိုရပါလွ်င္၊ သိႏိုင္ျမင္ႏိုင္ေသာ ပုဂၢိဳလ္တို႔ကို၊ ပိဋကတ္ပါဠိေတာ္၌ျပဆိုသည္မွာ။ ။ပစၥသံေ၀ဒိတေပၸါ၀ိညဴဟိတိ။ ။ဟူ၍ပါဠိျပရွိသည္။ ၎ပါဠိကို ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ျပန္ရပါလွ်င္။ ပစၥတံ၊ ထင္ရွားရွိေသာ တရားကို၊ ၀ိညဴဟိ၊ ပညာရွိတို႔သည္။ ေ၀ဒိတေပၸါ၊ သိအပ္ကုန္၏ဟူ၍ ျပဆိုေသာေၾကာင့္၊ ၎ပါဠိ၏ အဓိပၸါယ္မွာ။ ပရမတၳနိယာမျဖစ္ေတာ္မူေသာ ထာ၀ရဘုရားကိုေသာ္လည္းေကာင္း။ နိယာမဓမၼျဖစ္ေတာ္မူေသာ ဧ၀ံေဂလိ ၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ရာျဖစ္ေသာ ကယ္တင္ျခင္း မဂၤလာတရားကိုေသာ္လည္းေကာင္း။ လူတို႔၏ စိတ္ကိုသန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္ေစေအာင္ ျပဳျပင္ေတာ္မူေသာ ပရမတၳ၀ိညာဥ္ေတာ္အတြင္း သံဃာကို၎၊ ညာဏစကၡဳကို အသံုးျပဳေသာ လူပညာရွိတို႔သည္သာလွ်င္ သိႏိုင္၊ ျမင္ႏိုင္အပ္သည္ဟူ၍ ဆိုလိုသတည္း။ ဤကား ကြယ္ကာထားေသာ အရာမ်ားကို ရွင္းလင္းစြာ ျခားနာေအာင္ျပဆိုလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။