Monday, February 22, 2010

ဒကၡိဏသာခါ ျမန္မာျပည္သို႔ ေရာက္ရွိလာျခင္းအေၾကာင္း။

ဤျမန္မာႏိုင္ငံသို႔၊ သီဟိုဠ္ကၽြန္းက ဒကၡိဏသာခါေခၚေသာ ရုုပ္တု ေရာက္လာျခင္း၏ အစကိုဆိုရေသာ္။ သကၠရာဇ္ ၇၇၀ ခုႏွစ္တြင္ ၊ ရတနာ ပူရျမိဳ႔၌ နန္းတက္ေတာ္မူေသာ ရွမ္းမ်ိဳးမိုးညွင္းမင္းတရားလက္ထက္တြင္၊ ေညာင္သားကို ထုလုပ္သည့္ ဒကၡိဏသာခါေခၚေသာ ရုပ္တုတို႔သည္ အဆူသံုးရာေက်ာ္၊ သီဟိုဠ္ ဘုန္းၾကီးမ်ားႏွင့္ တကြ၊ သီဟိုဠ္ကုလားတို႔သည္၊ ဤျမန္မာျပည္သို႔လာ၍ ေရာင္းခ်ေၾကာင္း။ ျမန္မာျပည္သူ၊ မင္းမူးမတ္၊ ရဟန္း၊ ရွင္လူတို႔မွ အစျပဳ၍ လူအေပါင္းတို႔သည္လည္း ၀ယ္ယူ၍ အျမတ္တႏိုး ကိုးကြယ္ၾကေၾကာင္း။ ၎ေနာက္လည္း မိုးညွင္းမင္းတရား သားေတာ္ မင္းရဲေက်ာ္စြာ လက္ထက္မွစ၍၊ မင္းၾကီးသီဟသူရ လက္ထက္တိုင္ေရာက္ေသာ္ အဆက္မျပတ္ သီဟိုဠ္ကၽြန္းက ရုပ္တုအမ်ားယူလာေၾကာင္း ဒကၡိဏသာခါ မွတ္စု စာတမ္းတို႔၌၎၊ အစဥ္အဆက္ ပေ၀သဏီကထာ မွတ္စုမ်ားတြင္၎၊ အရွင္အာစရိယ၀ံသဓဇ ေရးသားစီရင္သည့္ ရာဇ၀င္ထြက္ဆိုေသာ စကားမ်ားႏွင့္ တိုက္ဆိုက္ၾကည့္႐ႈျခင္းအားျဖင့္၎။ ဤျမန္မာျပည္သို႔ ဒကၡိဏသာခါရုပ္တု၏ ေရာက္ျခင္းအစကို သိရသည္။ ၎ေနာက္ ျမန္မာျပည္သားတို႔သည္လည္း ၎ ဒကၡိဏသာခါ၏ ရုပ္တုအတိုင္းပင္ အထက္ေျမတူးအရပ္ကစ၍ ထုလုပ္ေရာင္းခ်ျခင္း အေလ့အလာကို ျပဳလုုပ္၍၊ ယခုတိုင္ေအာင္ အဆက္ဆက္ကနည္းအတိုင္း ျမိဳ႔တိုင္း၊ ရြာတိုင္း၊ လွည္းေနေလွေအာင္း ျမင္းေဇာင္းမက်န္ ရုပ္တုဆိုင္ကိုတည္၍ ေရာင္းခ်ကုန္သြယ္ျခင္းအမႈကို ျပဳလုပ္လွ်က္ရွိေနေလေတာ့သည္။  ၎ထုလုပ္ေသာ အဖိုးတန္ ရုပ္တု အၾကီးအက်ယ္တို႔ကို ေနာက္ဘုန္းၾကီးရဟန္း၊ ဆရာတို႔ကတဖန္ ၎ရုပ္တုကိုပင္ အေနကဇာတင္ပဲြျပဳလုပ္ဘို႔ရာ စီမံျပန္ေလသည္။ အေနကဇာပြဲစီမံေသာနည္းမွာ၊ ရုပ္တုကို၀ယ္ယူအျပီး ဒါယိကာ၊ ဒါယိကာမတို႔အား မ႑ာပ္ကနားထိုးေစကာ ရုပ္တုအား စင္ႏွင့္တကြ ထားျပီးလွ်င္၊ တတ္ႏိုင္ၾကသည့္အတိုင္း၊ ဆြမး္၊ သကၤန္း၊ ပရိကၡရာ၊ ပေဒသပင္၊ အလႉ၀တၳဳအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔မွစ၍ ၊ ေဗ်ာစည္၊ ကေခ်သဘင္အတီးအမႈတ္တို႔ႏွင့္တကြ ျပဳလုပ္ေစျပီးလွ်င္၊ နံနက္ေစာေစာ ေနထြက္စခ်ိန္တြင္၊ တစ္ျပိဳင္တည္း ရြက္ဖတ္ျပီးလွ်င္၊ ဒါယကာ၊ ဒါယကာမတို႔အား ကိုးကြယ္ေစသည္။ ၎အရာတြင္၊ အေနကဇာတင္ဆိုေသာစကား၏ အဓိပၸါယ္မွာ ၊ ဧကန္ဘုရားမဟုတ္ဟူ၍ ဆိုသည္။ ဤကား ၀ိနည္းပရိယာယ္စကားျဖစ္သည္။ အေနကဇာတင္သည္ဆိုေသာ နည္းမွာ။ ေရွးအထက္က အရီးၾကီး၊ အရီးကေလးတို႔ဂိုဏ္း၀င္ျဖစ္ေသာ၊ ေမွာ္ဆရာ၊ နတ္ဆရာတို႔ကို၊ ဂ၀ံရုပ္ ထုလုပ္၍၊ ပြဲနတ္ရကာ က်င္းပျပီးလွ်င္၊ ေၾသာင္း သိဒၶိ တင္သည့္နည္းတူ၊ ဘုရားရုပ္တုတို႔ကိုလည္း၊ ဘုန္းၾကီးရဟန္းတို႔က၊ မိမိတို႔ဥာဏ္ျဖင့္ စီမံ၍ ကမၼသိဒၶိတင္ေျမာက္ၾကေလသည္။ ပိဋကတ္သုတၱမဟာပေဒသာ ပါဠိေတာ္က်မ္းတို႔တြင္၊ ဤကဲ့သို႔ေသာအရာကို ရွင္ေဂါတမကိုယ္စားရုပ္တု ထုလုပ္၍ အေနကဇာတင္ျပီးလွ်င္၊ ကိုးကြယ္ရမည္ဟု၊ မည္သည့္ ပါဠိေတာ္ က်မ္းဂန္တို႔ကမွ မျပဆိုၾကပါ။ ။ ဤကား ဒကၡိဏသာခါ ရုပ္တု အေၾကာင္းႏွင့္ အေနကဇာျပဳလုပ္ျခင္း အေၾကာင္းအရာတို႔ကို ရွင္းလင္းစြာ ေဖၚျပျခင္းပင္ျဖစ္ေလသည္။

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More