Monday, September 7, 2009

ဘုရားအား လူတို႔သတ္၍မရႏိုင္ေၾကာင္း !

ဗုဒၶါနံ ဇီ၀ိတႆ နသကၠာေကနစိ အႏၱရာေယာ ကတံု တထာ ေမေဟာတု ( အေ၀ဏိကဂုဏ္ေတာ္)

ဗုဒၶါနံ ျမတ္စြာဘုရား၏ ( ေဂါတမကိုေျပာျခင္းမဟုတ္ပါ) ဇီ၀ိတႆ အသက္ေတာ္ကို နသကၠာေကနစိ တစ္စံုတေယာက္ေသာသူမ် အႏၱရာေယာ ကတံု အႏၱရယ္ျပဳျခင္းငွါ တထာ မစြမ္းေစာင္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ေမ အကၽြႏု္ပ္၌ ေဟာတု ျဖစ္ပါေစသတည္း ….. ဤကား အေ၀ဏိက ဂုဏ္ေတာ္လာ ဘုရားတစ္ဆူ၏ အရည္အခ်င္းပင္ျဖစ္ၿပီး မၾကာမၾကာလည္း ကိုေရႊျမန္မာတို႔ ရြက္ဖတ္ေနၾကပါသသည္။ သို႔ေသာ္ ယေန႔ ေဂါတမသည္ကား သူတပါး၏ ပေယာဂျဖင့္ ေျခမ အနာရ ေသြးစိမ္းရွင္ရွင္ ျမစ္ႀကီးတခုလံုးကိုပင္ ရပ္တန္႔ေစေသာ ေဆးစြမ္းေကာင္းပင္ ေပ်ာက္ကင္းျခင္းငွါ မစြမ္းေစာင္ႏိုင္ခဲ့။ အစြမ္းဆံု ေျပာရပါက ေသျခင္းတရားကိုပင္ မေအာင္ျမင္ခဲ့ပါ သို႔ေသာ္လည္း ဖင္ဗူးေတာင္းေထာင္၍ ေၾကာင္သူေတာ္မ်ားကေတာ့ျဖင့္ ဘုရားအသက္ေတာ္ကို မည္သူမ် မသတ္ႏိုင္သကဲ့သို႔ မိမိလည္း မေသလိုေၾကာင္းကို ဟစ္ေအာ္ေနၾကျပန္ပါသည္။ ေရးရျပန္ကလည္း မေကာင္းမွန္းသိေသာ္လည္း ေမတၱာရွင္ ရဟန္းရွင္လူတခ်ိဳ႔ အျခားဘာသာ၀င္မ်ား မေကာင္းေၾကာင္းကို ထင္သလိုေရးေနျပန္ေသာေၾကာင့္ သမိုင္းေပးတာ၀န္သဖြယ္ ေရးရျပန္ပါသည္၊ ေနာက္ဆံုးရွင္ေတာ္ ေဂါတမက `` ငါသည္လည္း ေသျခင္းတရားကို မလြန္ဆန္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္´´ ဆိုေသာ အမွာစကားကေလးက အရွင္းသားျဖစ္ေသာ္လည္း အ႐ႈပ္တကာ့ အ႐ႈပ္ေကာင္ မာရ္နတ္သားမ်ားက ေမတၱာကိုသြင္သြင္ ေဟာလွ်က္ `` အေနာက္တိုင္း ဘုရား´´ ကိုကိုးကြယ္သူမ်ားဆိုၿပီး ရိုးသားေသာ ေတာသူေတာင္သား ျပည္သူမ်ားကို ခ်ိဳးခ်ိဳးႏွိမ္ႏွိမ္ လုပ္ၾကီဖန္တီးေရးသားတတ္ၾကျပန္ပါသည္။ သို႔တိုင္ေအာင္ ေဂါတမကား ကုလား လူမ်ိဳးျဖစ္ၿပီး ကုလားျပည္၌ပင္ သူ႔အား ယံုၾကည္သူသည္ ၁.၀ ပင္ မရွိပါေခ်၊ ျပည္တြင္းျဖစ္ကို ကိုးကြယ္ရပါက ျပည္တြင္းျဖစ္မွန္သမ်သည္ `` အလိမ္အညာ၊ အၾကံအဖန္၊ အတုအေယာင္၊ ေရွးပေ၀သဏီကအစ အရည္းႀကီးမ်ား´´သာရွိေသာေၾကာင့္ ဇာနည္မ်ိဳးေဟ့ဟု ႏႈတ္ကေအာ္ေသာ္လည္း လက္ေတြ႔ကား ဖြန္ေၾကာင္မ်ိဳးေဟ့ဟုသာ ျပသေနေလသည္။ ကုလားစကားကို အဟုတ္ႀကီးထင္ ကုလားစာစကားရမွ ကၽြတ္တမ္းေရာက္ `` ၾကက္တူေရြး ႏႈတ္လြတ္ရြက္ ျပည္သူျပည္သားမွာ အသိညာဏ္မဖက္ ´´ ဆိုေသာ ေဆာင္ပုဒ္ကိုသာ လက္ကိုင္ထားၾကျပန္ေလသည္။
ခရစ္ေတာ္ဘုရားကေတာ့ ထိုသို႔မဟုတ္ပါ သူမ်ားသတ္၍ ေသခဲ့သည္မဟုတ္ ၁။ အခၽက္က ေယရႈခရစ္ေတာ္ဘုရားက လူသတ္လို႔ေသတဲ့ဘုရားမဟုတ္ပါဘူးလို႔ ဆိုရတာက ေဟာ့ဒီမွာႂကည့္ ‘ငါသည္ ကိုအသက္ကို ကိုယ့္အလိုအေလွ်ာက္စြန္႔၏ ’ ဆိုတာပါပဲ ေနာက္ႃပီး ေယရႈခရစ္ေတာ္ရဲ့ ကားတိုင္ခရီးစၪ္မွာႂကည့္ရင္လည္း ခရစ္ေတာ္ဘုရားက ‘ အကြ်ႏု္ပ္၏ အသက္ဝိညာၪ္အား ကိုယ္ေတာ္လက္သို႔အပ္ပါ၏ ’ လို႔ဆိုထားတယ္ကြာ ေနာက္ လူသတ္သမားက လွံႁဖင့္ ထိုးသတ္ရန္ႂကည့္ႃပီး ေသမေသကိုစမ္းေတာ့ ခရစ္ေတာ္ဘုရားက ‘ အသက္ေတာ္ကို စြန္႔ႃပီးေနႃပီးသား ႁဖစ္ေႂကာင္းကို အရွင္းသားအတိုင္း ’ လို႔ေတြ႔ႁမင္ႏိုင္ပါတယ္ကြာ၊ ဒါ့ေႂကာင့္ ငါကလူသတ္လို႔ေသတဲ့ဘုရားဆိုရင္ေတာ့ ငါလည္း မကိုးကြယ္ဘူးလို႔ေႁပာရတာေပါ့ကြာ”
၂။ အခၽက္က “ ခရစ္ေတာ္ ဤေလာကကို ၾကြလာရႁခင္းက တိုက္ဆိုင္မႈ မဟုတ္သလို သာမန္အမႈလည္းမဟုတ္ခဲ့ပါဘူး၊ ဤေလာကကို ၾကြလာမည့္အေႂကာင္းကို ဟိုႏွစ္ေပါင္း ဘီစီ ၇၀ဝ ကတည္းက ႄကိဳတင္ေႁပာထားေသာ ကတိေတာ္စကားႁဖစ္ႃပီး၊ သူ၏ေမြးဖြားႁခင္းမွအစ ေသႁခင္းတိုင္ေအာင္ အနာဂတၲိဆိုတဲ့ တေဘာင့္စကားေတြႏွင့္ ႄကိဳတင္ေႁပာဆိုထားတဲ့အရာေတြပါ။ လက္ေတြ႔ရွင္းရွင္းဆိုႂကပါစို႔ အခု မင္းတို႔ငါတို တေတြအေနႏွင့္ ကာယ၊ ဝစီ၊ မေနာ ဆိုတဲ့ အကုသိုလ္အႁပစ္ေၾကြးေတြကို ေန႔ရက္အစၪ္တိုင္းကၽဴးလြန္ေနႂကႃပီး၊ ကုသိုလ္တပဲ ငရဲတပိႆာ ဆိုတဲ့အတိုင္း သူ႔ကို ကိုယ္မကယ္ႏိုင္သလို၊ ကိုယ့္ကိုလည္း သူမကယ္ႏိုင္ဆိုတဲ့အေႁခအေနမွာ ဘုရားရွင္ က တပါးတည္းေသာ သားေတာ္ ေယရႈခရစ္ကို ဤေလာကသို႔ ေစလြတ္၍ ကိုယ္စားႁပဳ ယႂတာခံခဲ့ႁခင္းႁဖင့္ အသက္လမ္းတံခါးကို ဖြင့္ေပးခဲ့တာက လူတိုင္းအတြက္ႁဖစ္ေပမဲ့ ၊ မာန္ခဝါခၽႃပီး လက္ခံယံုႂကည္ေသာသူတိုင္းအတြက္ ထာဝရအႁပစ္စီရင္ႁခင္းမွ လြတ္ကင္းကာ အို၊ နာ၊ ေသႁခင္းမွ လြတ္ကင္းရာ တမလြန္ေအးႃငိမ္းရာဘဝကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ေရးသက္သက္မို႔ လြန္စြာအေရးပါအရာ ေရာက္လွပါတယ္ကြာ၊ ဒါကိုမသိႏိုင္ရန္ သမၼာကၽမ္းစာမွကေတာ့ ဤေလာက၏ ဘုရားသည္ သူတို႔၏ဉာဏ္မၽက္စိကိုကြယ္ေစ၏ လို႔ဆိုထားတယ္ကြ”………… ဟူ၍ စာေရးသူတခ်ိဳ႔က ေဖၚျပထားပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အထက္က ဗုဒၶါနံ ဇီ၀ိတႆ နသကၠာေကနစိ အႏၱရာေယာ ကတံု တထာ ေမေဟာတု ( အေ၀ဏိကဂုဏ္ေတာ္) ကုလားစကားအတိုင္း ကိုက္ညီေနသည္ကိုေထာက္၍ ငါ့ဘုရား၊ ငါ့ဘာသာ ဆိုေသာ အေတြးမွားကိုေရွာင္က်ဥ္ကာ သခၤါရ သေဘာတရားကို သိမွတ္ၾကပါေတာ့ဟု တိုက္တြန္းလိုက္ပါရေစ။ သို႔မဟုတ္ အယူတိမ္း၍ အစိမ္းေတြျဖစ္ကုန္ၾကေပေတာ့မည္။

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More